TRACK'N'SHOOT Index du Forum

TRACK'N'SHOOT
Forum de discussion pour passionnés d'automobile, de circuit et de photographie automotive

 TRACK'N'SHOOT Index du ForumIndex Track'N'Shoot   FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes  S’enregistrerS’enregistrer  ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion   




 Invité, voici pour vous, les dernières news de Track'N'Shoot ! 
Mitsubishi Evo X

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    TRACK'N'SHOOT Index du Forum -> Espace Photo & Multimédia -> Galerie auto/photo du net -> Asiatiques
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Ldrick
VIP
VIP

Hors ligne

Inscrit le: 11 Jan 2008
Messages: 792
Localisation: orleans
Date de naissance: 03/02/1981
Sexe: Masculin
Véhicule(s): Honda civic x2 ^^
Circuit (pratique): Occasionnellement

MessagePosté le: Mar 25 Jan - 14:27 (2011)    Sujet du message: Mitsubishi Evo X Répondre en citant

PublicitéSupprimer les publicités ?
Mitsubishi Evo X

Maurice loopt al wat jaren mee en heeft bijna de gewoonte om elk jaar weer met een compleet verbouwde "supercar" op meetings te verschijnen. Steevast in het gezelschap van zijn eigen club, een van de meest toonaangevende clubs van Nederland: StreetGasm. Na het trieste verlies van zijn gestolen (en net afgeronde) Toyota Supra, wou Maurice er bijna mee ophouden. En toch besloot hij nog een keer gek te doen: de Evo X





Carbon en Rexspeed, even een lijstje: frontlip, sideskirts, achterskirts, Vortex Generator, spiegels, luchthapper, luchtinlaten en remventilatie. Het enige wat Rexspeed niet leverde: carbon B-stijlen want deze kwamen van het merk Varis. Genoeg carbon? Nee: ook de Evolution logo's werden van Carbon!
Carbon en Rexspeed, even een lijstje: frontlip, sideskirts, achterskirts, Vortex Generator, spiegels, luchthapper, luchtinlaten en remventilatie. Het enige wat Rexspeed niet leverde: carbon B-stijlen want deze kwamen van het merk Varis. Genoeg carbon? Nee: ook de Evolution logo's werden van Carbon!



Door Tonnie van Deijne ingezet om rallyproeven te verkennen, overkocht door Maurice en omgetoverd tot dusver de enige en wellicht mooiste Mitsubishi Evolution X in Nederland. Combineer dit met de fotografie van Jordy en je krijgt dit soort waanzinnige foto's.
Door Tonnie van Deijne ingezet om rallyproeven te verkennen, overkocht door Maurice en omgetoverd tot dusver de enige en wellicht mooiste Mitsubishi Evolution X in Nederland. Combineer dit met de fotografie van Jordy en je krijgt dit soort waanzinnige foto's.



In dit soort gevallen mag je een mooie vrouw met een auto vergelijken: wat een lekkere kont! Ralliart achterlichten kwamen in de plaats van de originele. Op dit moment is dit kontje zelfs alweer lekkerder geworden...de onthulling hiervan komt aankomend weekend op de Racing Expo.
In dit soort gevallen mag je een mooie vrouw met een auto vergelijken: wat een lekkere kont! Ralliart achterlichten kwamen in de plaats van de originele. Op dit moment is dit kontje zelfs alweer lekkerder geworden...de onthulling hiervan komt aankomend weekend op de Racing Expo.



De wielkasten worden prachtig gevuld met 18" Rota SVN velgen. Om de 10J velgen niet kaal op het asfalt te zetten kregen ze steun van Bridgestone Potenza S001 banden. De rode Brembo's schreeuwen om aandacht, voor de meeste auto's een upgrade, maar bij de Evo X zitten ze er standaard al op.
De wielkasten worden prachtig gevuld met 18" Rota SVN velgen. Om de 10J velgen niet kaal op het asfalt te zetten kregen ze steun van Bridgestone Potenza S001 banden. De rode Brembo's schreeuwen om aandacht, voor de meeste auto's een upgrade, maar bij de Evo X zitten ze er standaard al op.



Maurice is flink aan het shoppen geweest voor carbon onderdelen. Hij vond alles bij de firma Rexspeed. De uitlaat komt bij het Engelse bedrijf Milltek vandaan en zorgt stationair voor een mild geluidje. Maar op het moment dat het "gas" er op gaat...wow!
Maurice is flink aan het shoppen geweest voor carbon onderdelen. Hij vond alles bij de firma Rexspeed. De uitlaat komt bij het Engelse bedrijf Milltek vandaan en zorgt stationair voor een mild geluidje. Maar op het moment dat het "gas" er op gaat...wow!



Standaard al goed voor 295pk en 366nm, maar nadat Mark Verhoeven van EMS Tuning zich ermee ging bemoeien lagen de verwachtingen rond de 350pk en 500nm koppel. Een vermogensrun gaf de exacte gegevens: 369,4 pk @ 6861 rpm, 504 Nm @ 3466 rpm.
Standaard al goed voor 295pk en 366nm, maar nadat Mark Verhoeven van EMS Tuning zich ermee ging bemoeien lagen de verwachtingen rond de 350pk en 500nm koppel. Een vermogensrun gaf de exacte gegevens: 369,4 pk @ 6861 rpm, 504 Nm @ 3466 rpm.



Het woord "standaard" klinkt Maurice nooit lekker: het standaard interieur van de Evo X werd omgeruild voor het vele luxere MR-interieur. Op die manier krijg je Recaro stoelen van leer en een navigatiesysteem. Om de motor wat in de gaten te houden: STRI oliedrukmeter en een meter voor de olietemperatuur. We weten dat de eigenaar iemand is die niet stil blijft zitten. We zullen hem geheid later dit jaar weer tegenkomen met een lijst aan updates.

Tekst: Dennis Kussendrager
Fotografie: Jordy de Droog
Het woord "standaard" klinkt Maurice nooit lekker: het standaard interieur van de Evo X werd omgeruild voor het vele luxere MR-interieur. Op die manier krijg je Recaro stoelen van leer en een navigatiesysteem. Om de motor wat in de gaten te houden: STRI oliedrukmeter en een meter voor de olietemperatuur. We weten dat de eigenaar iemand is die niet stil blijft zitten. We zullen hem geheid later dit jaar weer tegenkomen met een lijst aan updates.

Tekst: Dennis Kussendrager
Fotografie: Jordy de Droog




http://www.rpmvision.nl/features/21/mitsubishi-evo-x

Mon ancienne ED7 piste



Revenir en haut
MSN
Lou
Administrateur
Administrateur

Hors ligne

Inscrit le: 11 Déc 2007
Messages: 26 869
Prénom: Robert
Localisation: Nurburg
Véhicule(s): ITR
Circuit (pratique): Oui souvent
Mat. photo: Nikon D90 - accessoires

MessagePosté le: Mar 25 Jan - 15:27 (2011)    Sujet du message: Mitsubishi Evo X Répondre en citant

Magnifique !! amoureux


Nordschleife addict > 270 laps
Galerie > www.vmartins-photography.com


Revenir en haut
Visiter le site web du posteur MSN
takumi
Pistard
Pistard

Hors ligne

Inscrit le: 06 Juil 2009
Messages: 1 890
Localisation: paris 13
Date de naissance: 12/12/1979
Sexe: Masculin
Véhicule(s): 206 s16 et 200sx
Circuit (pratique): Spectateur / Photographe
Mat. photo: canon 450d

MessagePosté le: Mar 25 Jan - 16:25 (2011)    Sujet du message: Mitsubishi Evo X Répondre en citant

Lou a écrit:
Magnifique !! amoureux


+1  Smile


Revenir en haut
Contenu Sponsorisé






MessagePosté le: Aujourd’hui à 22:54 (2016)    Sujet du message: Mitsubishi Evo X

Revenir en haut
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    TRACK'N'SHOOT Index du Forum -> Espace Photo & Multimédia -> Galerie auto/photo du net -> Asiatiques Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  

Get your own Chat Box! Go Large!

Index | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com